Marketing célok meghatározása

 

Ha marketing kampányt készítünk, akkor pontosan tudunk kell, hogy a potenciális vásárlókat milyen információval illetve milyen megfelelő eszközzel és tartalommal célozzuk meg. A videó animáció azt teszi lehetővé, hogy a képek, az animáció, a zene és a narrátori hang által, egyszerre adjon információt az adott termék(ek)ről, miközben szórakoztat és nem utolsó sorban az érzelmekre hat. Mivel több csatornán keresztül, egy időben kommunikál, ezért nem véletlen, hogy a marketing stratégiák szerves részét képzik.

 

 

 

 

  • Egy termék tájékozódásához, négyszer annyi ügyfél, inkább a videót részesíti előnyben, mint magát a termékleírást.
  • Azok a cégek, amelyek rendelkeznek videó animáció tartalommal, 53%-kal nagyobb az okostelefonok találati eredménye.

 

Az animációs videó tartalom több funkcióban szolgálhatja a céljaidat. Mindenekelőtt érdemes meghatározni az eredményeket, hiszen a megfelelő animációt is a különböző célok szerint választjuk majd ki.

 

 

 

Explainer Video (Magyarázó videó)

 

Az explainer videó olyan magyarázó videó, melyben egy terméket vagy szolgáltatást mutatnak be. Számos dramaturgiát lehet követni, ám a legnépszerűbb, amikor egy probléma megoldásának folyamatát ismertetjük: általában egy főszereplőnek kell megfejtenie a probléma nyitját.

 

 

 

 

Educational Video (Oktató videó)

 

Az Educational Video, olyan oktató videó, amelynek célja, hogy a vásárló közönségnek, választ, megoldást kínáljon egy általa felvetett kérdésre. Oktatói videóra a legszemléletesebb példa egy termék használati utasítása.  Ne feledjük azonban, hogy a videó csak olyan információt tartalmaz, amely segíti a felhasználót. Fontos továbbá, hogy mindig a felmerülő kérdésre válaszoljon, lehetőleg interaktívan.

 

 

 

 

Reklámfilm

 

Bár hagyományos TV műfajról van szó, az online térben készült reklámfilm számos új lehetőséget rejt: három kattintással minden azonnal elérhetővé és megrendelhetővé válik. Éppen ezért a hangsúly itt is a cselekvésre ösztönző interakción van: a felhasználó a fotelból megrendelheti a vágyott terméket –  ezért a reklám is ezt a folyamatot hivatott elősegíteni.

 

 

 

 

Customer Testimonial (Vásárlói ajánlás)

 

A Customer Testimonial videó célja, hogy nem az eladó cég, hanem például egy ismertebb közszereplő felhívja a figyelmet egy termékre és ezáltal nagyobb vásárlásra ösztönözzön. Az animáció központi eleme tehát a hiteles megszólalás, amellyel segítjük a márkaépítést. A megvalósításhoz egy olyan összetett marketing stratégiát érdemes felépíteni, amelyben a vásárlói útvonalon biztosítjuk az ajánlás lehetőségét.

 

 

 

 

Product Video (Termék videó)

 

A termék videók, a termék vagy a szolgáltatás működésének magyarázatára összpontosítanak, miközben kiemelik azok előnyeit. Néhány vállalatnak bonyolult termékei, komplex szolgáltatásai vannak – ilyen például a technológiai iparágak körében fordul elő. Ez a videó ilyen esetekben nyújthat megoldást: a cég munkáját a lehető legegyszerűbb, leggyorsabb és legérthetőbb módon mutatja be a nézőnek.

 

 

 

 

Company Story Video (Cégtörténeti videó)

 

A vállalati történeti videó prezentálja a cég imázsát: bemutatja a történetét,hangsúlyozva a vásárlók bizalomát, a közös értékeket valamint céljaikat. Számos előnye mellett a story videó a célközönség kötődését célozza, ezzel elősegítve a márka iránti bizalmat és ragaszkodást.

 

Videóinkkal mindannyian a marketing célok elérésében leszünk segítségére. Keressen minket, a további részletekért, hogy új szintre emelje üzleti tevékenységét. Lépjen velünk kapcsolatba.