Online animáció tervező programok

 

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
  Az online készíthető animációkkal sokat találkozhattunk. Ezek a szolgáltatások egyszerűvé és költséghatékonnyá tehetik egy marketing animáció elkészítését, viszont  a munka során az ingyenes lehetőségek csak minimális módosítási lehetőséget engedélyeznek. Ha komolyabb változtatásokat szeretnénk és Hd minőséget (1920 x 1080) akkor már elő kell fizetnünk egy szolgáltatásra.

 

 

   Az előfizetésre akár 15-40 ezer Ft is elköltöttünk. Cserébe érdekes ötletekkel és megoldásokkal  találkozhatunk és látványos animációkat is készíthetünk. A kezdeti lelkesedés után a könnyű megoldások  stratégia és ötlet hiányában nem szolgálják a céljaink elérését. Ráadásul az itt használt karakterek és elemek  a konkurens cégnél is felbukkanhatnak.

 

  A figyelemfelkeltés a folyamatos aktivitás fenntartása a online médiában és közösségi oldalakon  az animációnk fontos küldetése. Ha magunk készítjük az animációt akkor hosszú távú stratégia nélkül egyoldalúvá válhat az animációnk. Hiszen a másik legfontosabb cél, hogy a látogatóink interaktívan reagáljon a videóra.

  Például  amikor vendégeket várunk az otthonunkban, akkor szeretnénk ha jól éreznék magukat a vendégek, ezért megkérdezzük tőlük, hogy mit főzzünk nekik milyen ételt szeretnek. Ha szó nélkül a kedvenc ételüket készítjük, nem biztos, hogy ízleni fog nekik.

 

Személyre szabott egyedi animációk

 

  Eltérően a sablonoktól egyedi grafikai tervezésű elemekből épül fel az videó. A történet dramaturgiáját és a kívánt cél elérését egy jól átgondolt stratégia tervezés előzi meg. Szakemberek segítségével hatékony ötleteket lehet megrendelni. Itt viszont már másodpercenként 4-8 ezer Ft-ital kell számolnunk. Cserébe kitalálják és elkészítik helyettünk az animációt és biztos, hogy személyre szabott animációt fogunk kapni. Ezeknek a videóknak akár 10x nagyobb a hatékonyságuk mint a sablonból készült animációknak

 

 

 

Stratégia

 

   Jól felépített kampányban a videó animáció kézen fogja a vásárlót és végig segíti a vásárlás folyamatában. Ez mit is jelent a gyakorlatban? Döntsük el, hogy mit szeretne elérni. Tegyünk fel kérdéseket és keressük meg hozzá a legjobb válaszokat. Nézzük meg a weboldalunkat vásárlói szemmel.

 

Lehetséges célok

  • A cégem ismertségét szeretném növelni.
  • Szeretném megkönnyíteni a vásárlást a webáruházam látogatói számára.
  • A  weboldalamon a vásárlók  navigálását szeretném segíteni.
  • Új ismereteket szeretnék ügyfeleimnek adni termékekről vagy szolgáltatásokról.
  • A munkatársak oktatását szeretném segíteni, hogy gyorsabb legyen az ügyintézés.
  • Vásárlói problémákra szeretnék választ adni.
  • A vásárlók bizalmát szeretném növelni.

  Minden esetben egy tartalmi minőség javításra  törekszünk. Ha tudjuk mi a célunk  akkor az animáció története ezt fogja szolgálni.

 

 

 

Online animáció tervező program esetén

  Magunkra vagyunk hagyva. Sokat segít, hogy a kiválasztott sablonokban vannak példa lehetőségek, de nem biztos, hogy minden esetben segít a megvalósításban. Napokat is elbíbelődhetünk vele, hogy vajon mi is lenne a legjobb a cégünknek. Gyakran az szokott történni, hogy lelkesen pakolgatjuk az izgalmasan mozgó elemeket, és minél több mindent bele akarunk zsúfolni egy másodpercbe hiszen úgy gondoljuk, hogy a  “több az biztos jobb” is. Ezek a videók kezdeti aktivitást követően maximum 23%-os hatékonyságot érhetnek el.

 

Személyre szabott animáció esetén

  Meg kell vizsgálnunk minden lehetséges mozzanatát az animációnak, hogy pontosan azt a hatékonyságot érjük el amit szeretnénk. Az egyedi tervezésnél  ezt nem nekünk kell elvégezni hanem szakemberek végzik el helyettünk. Megnézzük , hogy a vásárlók milyen kérdésekkel és válaszokkal találkoznak a weblapunkon és ennek fényében gondoljuk át, hogy az animációs ötlet valóban segít a vásárlókat. Minden esetben két lényegi funkciója lehet az animációnknak. A figyelem felhívása és a bonyolult összefüggések bárki számára befogadható módon mutasson meg. A marketing céljainkat grafikusok animátorok és zenészező segíti. Megalkottuk az ötlet és marketinges szakemberekkel  kiépítjük  az útvonalat a céljainkhoz. Ez után fontos hogy az eredményeink mérhetőek legyenek ezáltal is elkerüljük a felesleges kiadásokat és megtudjuk, hogy a jövőben melyik eredményeken kell még javítanunk. Fontos, hogy ne hagyunk elvarratlan szálakat mindig zárjuk le a  videó történetét és cselekvésre buzdítsuk a látogatókat.

 

 

  Akár a sablonokból készít animációt, vagy  az egyedi animációt rendel forduljon hozzánk. Írjon nekünk és segítünk megtalálni az önnek legjobb megoldást.