Logóanimációk

★Logóanimáció készítése

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

Hogyan készül a logóanimáció?

 

 

Küldd el nekünk azt a logót, amelyiket animált formában szeretnéd látni és használni! Fontos, hogy lehetőleg vektoros formában (ai, SVG) küldd el! Írj egypár gondolatot a logódról: pl. hogy milyen hangulatot vagy érzést szeretnél viszontlátni a logóanimàciódban! Például ha egy film inspirált, vagy akár egy YouTube-, Titkok-, Instagram- vagy Facebook-videó, akkor azt is linkeld be nekünk!. Ha nincs ötleted, az se gond, bízd ránk, és kitalálunk neked egy személyre szabott logóanimációt. Ha megvan az üzenet, amit át szeretnél adni a logóanimációval, akkor ez után készítünk egy tervet a szerintünk legjobban illeszkedő logóanimációról. Ez egy képes dokumentum, az úgynevezett storyboard, ami megmutatja álló képekben és leírással, hogyan fog kinézni a logóanimációd.  A terv jellemzően két részből áll: 

 

 

A kreatív történet

 

Érdemes tudni, hogy már az első pillanatban még kell ragadni a nézőt, akinek tudnia kell, mivel foglalkozik a cég. Fontos továbbá, hogy logóanimációnak a céged brandjének megfelelő képi üzenettel is redelkeznie kell.

Ex Uno Plures★

 Ex Uno Plures logóanimációja egyedülálló módon reflektál Pozsár Zoltán páratlan szakértelmére és stílusára. Ez a vizuális mestermű nem csupán egy egyszerű logó, hanem egy teljes történetet mesél el, amely összefonódik a vállalkozás világával és a márkád üzenetével. A Forbes Magazinban megjelent exkluzív cikkben pedig részletes betekintést nyújt Pozsár Zoltán és az Ex Uno Plures logóanimáció mögött rejlő gondolatokba és inspirációkba. Olvashattok arról, hogyan vált ez a lenyűgöző vizuális megjelenés a siker elengedhetetlen részévé, és hogyan segíti a vállalkozásokat az üzleti versenyben való kitűnésben.

A logóanimációt elemző cikket itt tudod elolvasni.

Forbes magazinban megjelent cikket itt tudod elolvasni.

Nemzetközi Oltóközpont ★

Hatékonyság tisztaság és a segítségnyujátás volt a logóanimáció megjelenésének a fő célja. A vonalak az oltást, a kör a biztonságot, és az ebből kialakuló kereszt az egézségügyi intézményt jelképezi.

Egy logóanimációnak is természetesen “vissza kell köszönnie” az eredeti logó grafikai tervezése során meghatározott üzeneteknek. Egyrészt a logó korábbi megtervezése és színhasználata alapvetően meghatározza a megjelenést, a fő üzeneteket, miközben az animáció lehetőséget teremt további új és izgalmas üzenetekre. 

 

Textanimáció vagy szöveges animáció

 

 

Itt jelenik meg a márka, megnevezés szöveges kiírása. Azt is érdemes átgondolni, hogy mennyi időnk van elolvasni a szöveget. A betűk és szavak animálása nemcsak egy sima leírás, ugyanis ez is egy olyan lehetőség, amikor céges értékeket és akár érzelmeket adhatunk át a célcsoportoknak.

 

Hol érdemes felhasználni a logóanimációt?

 

 

Jellemzően egy logóanimáció 5-8 másodperces időtartamú. A Youtube, Facebook, Instagram, Tiktok, Twitter közösségi oldalakon a logóanimáció akkor hatékony, ha az intro része, vagy akár a videó állandó eleme. Animált Gif-ként a weblapukon is elhelyezhetjük, de ha HTML formátumban kérjük, akkor időzíthetővé is tehetjük a cégünk weblapján. Része lehet továbbá a magyarázó videónak vagy a hirdetéseknek is.

Ha Te is szeretnél cégednek logónaimációt, kérj tőlünk árajánlatot! 

Hechta logóanimáció ★

Ebben a logóanimációs videóban a mosoly, valamint a növény kifejlődése és védelme kapcsolódik össze.
A logóanimációt videókban, közösségi platformokon és természetesen a webdolalakon is fel lehet használni, animgif formátumban.

My Hemp Store logóanimáció ★

Játékos rugalmas mozgás a logóanimációban.

English Lab ★

A gyors és hatékony üzleti kommunikációt kapcsoltuk össze az üzenetküldő buborékkal. A három kör üzenetíró játéka az eredményesen kísérletező nyelvtanulást mutatja

Attila Birtok ★

  Egyszerű ötlet látványos kivitelezés. Középpontban a nyíl reális becsapódása és a szőlőszemek növekedése volt.  Az elegancia és tradicionális fejlődés tükröződik ebben a logó animációban.

Clilckers ★

Egy betű  határozza meg a logó animáció dinamikáját, és rajta keresztül rajzolódik ki a márka lényege. Modern betűtípusokhoz és lényegre törő megjelenéshez ajánljuk,